VEEL GESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze dienstverlening. Het kan natuurlijk zijn dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Geen probleem! Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder. 

Team Viva la Vegan

Is alles Plantaardig?

Jazeker. Je kan er voor 100% vanuit gaan dat al onze producten plantaardig zijn. Het kan zijn dat een product ook biologisch is, maar dat hoeft niet. Met ons team bewaken we de kwaliteit en staan lekkere en plantaardige gerechten vol smaak voorop.

Bezorgen jullie door het hele land?

Jazeker! We vinden dat iedereen in Nederland lekker en plantaardig moeten kunnen eten. We bezorgen in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Bij bestelling & levering kun je meer lezen over hoe het hele proces precies in zijn werk gaat.

Brengen jullie bezorgkosten in rekening?

Door een minimumbedrag van 65 euro per bestelling te hanteren, kunnen we de bezorgkosten laag houden en de bezorging landelijk efficiënt organiseren. Wanneer je voor minimaal 85 euro bij ons besteld, brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Bestel je voor minder dan berekenen wij een klein bedrag van 5,95 euro voor de levering. Voor zakelijke klanten geldt een minimale bestelgrootte van 150 euro en brengen wij geen bezorgkosten in rekening.

Waarom brengen jullie bezorgkosten in rekening?

Door dit te doen zorgen we ervoor dat jij voor een lager minimum bedrag kan bestellen. Hierdoor kan je al vanaf 65,- euro de lekkerste plantaardige producten thuis laten bezorgen.

Moet ik thuis zijn als jullie bezorgen?

Het liefst wel. Veel van onze producten zijn gekoeld of bevroren, dus die kunnen het best snel de koelkast of de vriezer in. Met de track & trace informatie die we je sturen, zie je precies hoe laat we er zullen zijn. Ben je onverwachts niet thuis op de dag van bezorging? Geef jouw opmerking dan door aan ons serviceteam zodat we de bezorger op de hoogte kunnen stellen.

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account gaat snel en is heel eenvoudig. In een paar stappen kan je met jouw account de lekkerste plantaardige producten bij ons bestellen. Klik hier om een eigen account aan te maken. Je kan bij ons natuurlijk ook als gast bestellen zonder dat je een eigen account aanmaakt.

Hoe kan ik mezelf als leverancier/producent bij jullie aanmelden?

Wij staan altijd open voor mooie, lekkere en innovatieve plantaardige producten die we kunnen aanbieden op ons platform. Heb je een plantaardig product wat volgens jou bij ons past, neem dan contact met ons op.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Op dit moment leveren wij onze plantaardige producten alleen nog in Nederland. Zodra we ook internationaal gaan leveren, laten we dat jullie zeker weten. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van al onze ontwikkelingen.

Hoe kom ik met jullie in contact?

Wij zijn dagelijks op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 mail ons op service@vivalavegan.nl

Waarom krijg ik mijn bestelling niet in één doos?

Dit komt waarschijnlijk omdat jij bevroren producten hebt gecombineerd met gekoelde of drogen producten. Deze producten leveren wij aparte dozen, zodat we alles netjes bevroren en gekoeld bij jou thuis kunnen bezorgen.

Wat zoekt u?

Bekijk winkelwagen